Kampaň pro FITINN

Vyrazili jsme za mladou cílovkou do pražských a brněnských klubů.

PacMan

Cíl kampaně

Tuto kampaň jsme dělali s obrovským nadšením a vášní. Byla pro klienta FIITNN,  síť fitness center v České republice. Zadání znělo jasně. Chceme oslovit mladou cílovku, dostat se do povědomí a získat nové členy. 

 

Postup

Nejprve jsme si stanovili, jak chceme aby celá kampaň vyzněla, určitě by měla přinést něco, co lidé od poboček fitness neočekávají. Něco, co budou sami sdílet na sítích a budou si o tom vyprávět. Základní claim kampaně byl ‚‚Proč až v lednu, začni hned!"

 

Realizace

Navrhli jsme strategii, media rozpočet a mix online medií, ale chtěli jsme rozhodně zařadit i offline kanál. Propojení online a offline světa je vždy výzvou. Nabízelo se rádio, billboardy, letáky, ale.....To bysme nebyli my, kdybychom neotevřeli hlavy a nevymysleli navíc něco funkčního, netradičního, zajímavého a hlavně zapamatovatelného. 

Uspořádali jsme soutěž v pražský a brněnských klubech, barech, diskotékách. Princip byl v celku jednoduchý. Přijeli jsme do podniku s pormo týmem (2 hostesky, 1 promotér a 1 supervizor.)

 

Hostesky obešly všechny přítomné, rozdaly informační leták, oznámily, že dnes v klubu probíhá soutěž v držení pivního sudu. Nevěřili byste kolik lidí se do soutěže zapojilo. Spojení s tématem fitness a měřením síly zafungovalo skvěle. 

 

Veškerá komunikace této tour byla dotažena do nejmenšího detailu a odrážela firemní brand. Dokoce i soutěžní pivní sudy jsme oblékli do korporátních barev. Chtěli jsme, aby lidé značku jednoznačně rozpoznali. Uspořádat soutěž, udělat haló efekt v podniku a odejít by bylo fajn, ale my chceme potenciál vždy využít naplno. Všechny lidi v klubu jsme zapojili ještě do další soutěže, o roční členství do fitness, stačilo vyplnit jednoduchý formulář, který byl slosovatelný.  Zároveň jsme tak získali emailový kontakt a protože víme, že FITINN je velmi slušný a emaily posílá, jen když má opravdu co říct, byl to dobrý krok.

 

V jeden okamžik tak FITINN promovali podniky, které jsme navštívili na svých sítích, webových stránkách i v podniku, samotní účastníci, kteří streamovali jako o život a i my jsme pořídili dost materiálu z celé tour pro naše sociální sítě. Současně samozřejmě fungovala online reklama na sociálních sítích, Google i dalších kanálech.

 

 

A jak to celé dopadlo?

Skvěle. I když offline kampaně se vždy hůře měří, z tour po podnicích jsme měli počet kontaktů a ohlas na sociálních sítích, ale důležitý byl cekový výsledek kampaně. Stanovený cíl nových členů se podařil přeplnit. 

Z naší strany se na kampani podílelo několik kolegů. Michal za online výkonostní kampaň na Facebooku a Instagramu, Milada za online výkonostní kampaň na Google, Nina grafická podoba, Radka a Honza kreativa a management celé kampaně, Romana za fotodokumentaci a samozřejmě všichni kolegové na asistentských pozicích, bez kterých by to taky nešlo. 

 

 

Reference

Se společnosti Rej-dění, s.r.o. spolupracujeme již skoro rok. Podporuje nás v propagaci naší společnosti a značky FITINN na českém trhu. Připravuje a realizuje naše reklamní kampaně, převážně v online, ale dokáží i podpořit offline, v rádiu apod. Oceňuji hlavně rychlé pochopení našeho záměru při těchto kampaních a sledování průběhu úspěšnosti, případně okamžitou reakci na vývoj jednotlivých kampaní. V posledních dvou měsících jsme rozšířili spolupráci i o správu našich sociálních sítích Facebook a Instagram a i zde spolupráce funguje dle představ s mnoha zajímavými nápady ze strany Rej-dění. Se spolupráci jsem velmi spokojen.

Přemysl Novák, Area Manager FITINN Czech Republic

březen 2019

 

datum realizace 10.09.2018 | klient FITINN Česká republika | kategorie online propagace, reklama, offline kampaň